Od kilku miesięcy możemy spotkać się w wielu miejscach z kampanią reklamową marki Bosch, której hasło przewodnie Live#LikeABosch czyli „żyj jak Bosch” mocno zapada w ucho. Reklama objęła swoim działaniem niemal wszystkie media. Działanie marketingowe marki spotyka się z dużym zainteresowaniem konsumentów. Z jakimi akcjami promocyjnymi wiąże się niniejsza kampania i jakie ma cele? Przeczytaj nasz dzisiejszy wpis i dowiedz się więcej!
Zajrzyj również do naszego innego wpisu o marce Bosch.
Spis treści
LikeABosch reklama
Kampania przedstawia produkty marki, które od lat cechuje energooszczędność oraz zaawansowana technologia. W trzech 30- sekundowych spotach reklamowych poznajemy bohaterów podczas wykonywania codziennych czynności przy użyciu sprzętu Bosch. Całość jest okraszona zabawnymi sytuacjami, zapadającą w pamięć muzyką oraz głosem lektora, który wiele osób kojarzy z platformy Youtube. Należy on do popularnego twórcy internetowego – CeZika, który świetnie odnalazł się w nowej roli.
Kampania w nienachalny sposób edukuje potencjalnych klientów. Zwraca uwagę na konieczność oszczędzania zasobów naturalnych, robiąc to w dowcipny, przyjemny dla oka i ucha sposób. Najważniejsze przekazy to żyj i gotuj zdrowo, w zgodzie z naturą, oszczędzaj wodę i czas, czyli żyj #likeABosch. A to wszystko jest możliwe dzięki produktom marki. Dodatkowo poznajemy poszczególne urządzenia, jak na przykład blender z systemem próżniowym ErgoMixx, pralkę z inteligentnym dozowaniem i-DOS czy płytę indukcyjną z technologią PerfectFry. Zastosowane rozwiązania pozwalają ułatwić codzienne funkcjonowanie. Dodatkowo zapewniają najlepsze efekty prania, zmywania czy chłodzenia, nie szkodząc naturze, co świetnie wpisuje się w motto marki – „Technologia bliżej nas”.
LikeABosch promocja
W ramach akcji żyj #LikeABosch klienci mogą liczyć na wiele ciekawych działań promocyjnych. Na przykład decydując się na zakup suszarki do ubrań AutoClean lub pralki iDOS można otrzymać kartę upominkową na zakupy w Zalando o wartości 500 złotych. Promocje obejmują również mały sprzęt gospodarstwa domowego. Kupując robot planetarny Bosch, jako prezent otrzymasz przystawkę do lodów. Z kolei nabywając maszynkę do mielenia, możesz odebrać komplet eleganckich pojemników z bambusowymi pokrywkami do przechowywania żywności.
Kampania reklamowa żyj #LikeABosch to przykład świetnych działań marketingowych, które nie tylko pokazują zalety urządzeń. Pełnią również funkcję edukacyjną, robiąc to w bardzo przemyślany i zabawny sposób. Kampania Bosch skradła nasze serca i z pewnością w niedalekiej przyszłości zaprezentujemy kilka urządzeń, które pojawiły się w spotach reklamowych!
Jeśli Twoja pralka lub zmywarka Bosch nie działa i szukasz dobrego serwisu AGD, który zna się na sprzęcie tej marki, wybierz pomoc naszych specjalistów. Obsługujemy również sprzęt innych producentów, dlatego nie czekaj i już teraz umów wizytę!